Partnerzy
Bibby Financial Services

Bibby Financial Services jest spółką faktoringową, częścią Bibby Line Group – niezależnej brytyjskiej grupy firm.

Bibby Financial Services od ponad 30 lat dostarcza przedsiębiorcom różne narzędzia finansowe, wspierające stabilne funkcjonowanie i rozwój. W Polsce firma funkcjonuje od 2002 roku. Pracuje w trzech oddziałach w Warszawie, Poznaniu i Katowicach, które swoim zasięgiem obejmują cały kraj. Firma jest niezależna od banków. Należy do Polskiego Związku Faktorów oraz największego międzynarodowego zrzeszenia faktorów International Factors Group.

Bibby Financial Services regularnie publikuje Bibby MSP Index mierzący nastroje wśród polskich firm z sektora MŚP.

MACIF Życie TUW

MACIF Życie TUW prowadzi swoją działalność ubezpieczeniową od 2003 roku i jest jedynym w Polsce, otwartym dla wszystkich, Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych oferującym ubezpieczenia na życie. Nadrzędnym celem Towarzystwa jest realizacja potrzeb i oczekiwań Klientów - zarówno osób indywidualnych, jak i pracowników przedsiębiorstw, instytucji czy klientów banku - w dziedzinie ubezpieczeń na życie.

Grupa Generali

Grupa Generali w Polsce

Od ponad 180 lat jesteśmy synonimem bezpieczeństwa i niezawodności dla milionów ludzi poszukujących pewnych sposobów zabezpieczenia swojej przyszłości. Działamy z pasją, aby w prosty i zrozumiały sposób zapewnić najwyższy poziom serwisu, na którym zawsze można polegać. W naszej pracy stawiamy na budowanie długotrwałych relacji i zaufania w oparciu o wspólne wartości. W Generali umiejętnie łączymy tradycję z innowacyjnością, dostosowując produkty do potrzeb i oczekiwać naszych Klientów.

Dom Badawczy Maison

Dom Badawczy Maison

Butik badawczy założony przez autorytet w dziedzinie badań konsumenta, Dominikę Maison, która nie tylko jest cenionym praktykiem, związanym z badaniami marketingowymi od ponad 20 lat, ale również autorem podręczników akademickich, książek popularno-naukowych i artykułów na ten temat.

Dom Badawczy Maison dysponuje zarówno najnowsze, jak i powszechnie znane narzędzia. Wykorzystuje zaawansowane i niestandardowe metody jakościowe oraz najnowocześniejsze pomiary oparte o wskaźniki fizjologiczne (eye-tracking, facetracking, EEG, czasy reakcji). Realizuje projekty off-line i on-line. Więcej na: www.maison.pl

Patroni medialni
TINKTANK

THINKTANK jest platformą dialogu i wymiany doświadczeń o najlepszych praktykach zarządzania, przywództwa, strategii i komunikacji dla liderów biznesu i administracji publicznej.

Projekt powstał w 2009 r. jako wydawnictwo, instytucja ekspercka i platforma dialogu między liderami w biznesie i administracji publicznej. Z czasem ewoluował w kierunku nowoczesnego ośrodka analitycznego, który skupia wokół siebie ekspertów z różnych dziedzin. THINKTANK to miejsce, gdzie rodzą się rekomendacje sprzyjające rozwiązywaniu ważnych problemów społecznych, gospodarczych, politycznych czy zarządczych.

Koalicja "Prezesi-wolontariusze 2011”

Koalicja „Prezesi-wolontariusze 2011” to unikalny projekt promujący społeczne zaangażowanie liderów biznesu, którzy osobiście biorą udział w działaniach wolontariackich.

Celem Projektu Koalicja „Prezesi-wolontariusze 2011” jest rozpoczęcie dyskusji na temat społecznego zaangażowania liderów biznesu. W ramach Koalicji propagowane są postawy i zachowania prospołeczne – przede wszystkim poprzez pokazywanie pozytywnych przykładów prezesów i członków zarządów, którzy dzielą się swoim czasem, doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami w ramach akcji wolontariackich.

Pomysłodawcami Projektu byli Prezesi firm, którzy mieli już doświadczenie w zakresie zaangażowania społecznego i wolontariatu oraz Prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Pierwszym wspólnym działaniem Prezesów-wolontariuszy był Apel „Czas biznesu, czas pomagania” skierowany do liderów biznesu w Polsce, w którym zachęcają do włączenia się w prace Koalicji i promowania wolontariatu. Więcej na stronie: www.dobrybiznes.info

Konkurs o tytuł "Dobroczyńca Roku"

Konkurs o tytuł "Dobroczyńca Roku" to największy i najdłużej działający w Polsce konkurs nagradzający społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw. Konkurs odbywa się nieprzerwanie od 1997r. i co roku zbiera nominacje firm dużych i małych, które w ciągu ostatniego roku wpierały działalność społeczną organizacji pozarządowych lub same realizowały projekty na rzecz społeczności, w której funkcjonują. XVIII edycja Konkursu zostanie uruchomiona w drugiej połowie listopada 2014.

BIZON

To program o biznesie społecznie odpowiedzialnym i o zrównoważonym rozwoju. Czyli o teorii i strategii, biznesowych działaniach, które są CSRem albo taki udają. O odpowiedzialności lub jej braku. O autentycznym zaangażowaniu lub tylko o wizerunku. Ale na pewno nie o modzie na CSR. Nie o tym by „zrobić coś ci-es-ar-owego”, ani o słusznej skądinąd filantropii. Bo CSR jest zmianą ale nie modą. Ta zmiana dotyczy aktywności firm w otoczeniu społecznym, tworzenia wartości nie tylko dla akcjonariuszy, ale wszystkich – dostawców, klientów, okolicznych mieszkańców. Polega na trosce o środowisko. Na popieraniu prosumentów i społecznym współdziałaniu. Jest bliski działania sieci społecznościowych, a więc śmiało można powiedzieć, że to CSR 2.0. Pasuje każdej firmie – małej, średniej, dużej. Zmusza do przejrzystości, niczego nie udaje ani nie zakrywa. Po prostu – odkrywamy przed państwem prawdziwy CSR.

Autorzy programu: Paweł Oksanowicz, prowadzący Bożena Breczko, producent.

CR Navigator

CR Navigator jest projektem promowania wiedzy o biznesie społecznie odpowiedzialnym, którego najważniejszym elementem jest kwartalnik poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu.

Jego wydawcą jest firma GoodBrand & Company, specjalizująca się we wdrażaniu do firm w całej Europie strategii zrównoważonego biznesu

Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Odpowiedzialnybiznes.pl jest najstarszym w Polsce portalem zajmującym się CSR. Codziennie aktualizowany stanowi źródło informacji dotyczących odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Portal odpowiedzialnybiznes.pl zawiera kilkaset artykułów eksperckich, raportów, analiz i publikacji. Dzięki zaangażowaniu zarówno polskich, jak i zagranicznych specjalistów z wielu różnych obszarów działalności biznesowej portal oferuje różnorodne i pogłębione spojrzenie na kwestie związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Jest również bazą wiedzy o polskim CSR – internauta znajdzie w nim narzędzie umożliwiające przegląd dobrych praktyk pod kątem firmy, roku czy branży - baza dobrych praktyk liczy już ponad 1500 przykładów działań firm. Z kolei w sekcji Kto-jest-kto zamieszczone są profile polskich praktyków CSR.

Portal administrowany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu - organizację typu think-and-do-tank, będącą rzecznikiem prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny. FOB wyznacza trendy i kierunki odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju w Polsce.

PRoto.pl

PRoto.pl to portal w całości poświęcony branży PR. Można w nim znaleźć najświeższe informacje o trendach rynkowych związanych z komunikacją w Polsce i na świecie, opinie ekspertów, analizy, raporty, a także oferty pracy dla PR-owców. Każdego dnia wysyłamy newsletter do blisko 20 tysięcy subskrybentów.

Dialog PR Cykl specjalistycznych paneli dyskusyjnych, na które redakcja PRoto.pl zaprasza wybitnych znawców omawianych tematów. Spotkania służą edukacji oraz integracji branży public relations. Wśród najgorętszych tematów ostatnio przeprowadzonych konferencji znalazł się PR produktów trudnych, komunikacja kryzysowa czy spotkanie z byłymi rzecznikami rządu.

PRotony Konkurs przeznaczony dla osób, zawodowo zajmujących się komunikacją. Do tej pory ponad 200 osobowe jury nagrodziło w nim ponad 40 osób. W 2012, w którym Protony zorganizowaliśmy po raz szósty, do konkursu zgłoszono ponad 160 kandydatur. Tegoroczną nowością jest m.in. kategoria „Debiut w PR”.

Akademia PRoto To szkolenia przeznaczone zarówno dla zaawansowanych PR-owców, oczekujących wysoce specjalistycznej wiedzy, jak i dla adeptów PR-u. Naszymi trenerami są praktycy, którzy dzielą się podczas warsztatów swoim doświadczeniem i unikalnym know-how. Oprócz szkoleń otwartych i zamkniętych możliwe są szkolenia przez internet, bez wychodzenia z domu, zakończone certyfikatem, poświadczającym poziom zdobytej i przyswojonej wiedzy.

Bankier.pl

Bankier.pl – działający od 2000 roku wiodący serwis o tematyce finansowo-biznesowej, oferujący swoim odbiorcom treści i narzędzia ułatwiające podejmowanie decyzji związanych z zarządzaniem pieniędzmi. Celem portalu jest dostarczanie rzetelnych i wartościowych treści, będących odpowiedzią na potrzeby użytkowników dotyczących wiedzy z zakresu inwestowania, finansów osobistych, podatków czy też prowadzenia firmy.

Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Celem Stowarzyszenia Content Marketing Polska jest edukacja i upowszechnianie wysokich standardów w działalności wydawniczej oraz marketingowej. Popularyzuje wykorzystanie nowoczesnych narzędzi biznesowych, jakimi są custom publishing oraz content marketing. Zrzesza przedstawicieli wydawców prasy firmowej, mediów, agencji reklamowych i marketingowych.

Dzięki organizowanym spotkaniom i szkoleniom umożliwia wymianę doświadczeń, dzielenie się wiedzą oraz podnoszenie jakości działań firm. Stowarzyszenie CM Polska należy do międzynarodowego stowarzyszenia ICMF, dzięki czemu na bieżąco otrzymuje informacje o najnowszych branżowych trendach oraz ma możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia zagranicznych partnerów.

Stowarzyszenie jest także organizatorem prestiżowych konkursów branżowych. Szpalty Roku przyznawane są najlepszym i najbardziej wartościowym (zarówno pod kątem merytorycznym, jak i estetycznym) magazynom firmowym. Konkurs Pióra Roku wyróżnia natomiast najlepszych dziennikarzy tworzących teksty branżowe. Co roku Stowarzyszenie organizuje także konferencję Power of Content Marketing poświęconą zagadnieniom komunikacji firmowej oraz tworzeniu markowych treści, podczas której eksperci dzielą się swoją wiedzą i opowiadają o najciekawszych case studies.

Partnerzy Merytoryczni
GoResponsible

Go Responsible Consulting (GRC) istnieje od 2013 roku. GRC zajmuje się doradztwem dla różnego typu organizacji w dziedzinie zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii:

  • zrównoważonego rozwoju
  • standardów społecznych i środowiskowych
  • zarządzania wiedzą i rozwojem pracowników
  • fundraisingu, współpracy z biznesem, nowych modeli organizacji spolecznych coachingu